duminică, 31 ianuarie 2010

Antrenament........1

Astazi am facut antrenament ( din cauza fostului job foarte solicitant, saptamana trecuta nu am reusit sa fac decat unj singur antrenament ).

Piept + Deltoid anterior + Triceps

- Impins inclinat cu ganterele.......2 serii incalzire + 3 de lucru piramidal.
- Impins orizontal cu ganterele........3 serii de lucru.
- Impins vertical cu ganterele...........1 serie incalzire + 3 de lucru.
- Extensii cu bara din culcat......... 2 serii incalzire + 4 de lucru.

La sfarsit am facut si 12 minute antrenament cardio intervale HIIT.

Pare un antrenament simplu dar in timp am invatat ca cel mai bine este sa maresti intensitatea nu volumul.
Repetarile la seriile de lucru sunt intre 6 si 10. Lucrez in sistem piramidal.

Cu acest tip de antrenament imi merge cel mai bine

2 comentarii:

  1. De obicei fac 2-3 minute incalzire (intensitate usoara ),apoi fac 30 de secunde intensitate foarte mare, stau cateva secunde si reiau, totul inca 6-7 minute ( sau mai mult, depinde cum ma simt ), dupa toate acestea mai fac 2-3 minute revenire la intensitate medie.

    RăspundețiȘtergere