sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Adevaratele valori

Vorbind astazi pe cu o buna prietena mi-am dat seama de adevaratele valori umane si ale vietii.

Nu prea conteaza daca ai 6 pack....sau 50 la circumferinta bratului. Valorile vietii si implicit cele ale omului sunt mult mai importante.
Conteaza cum gandesti, te porti, socializezi. Sunt si oameni superficiali ce doar aspectul exterior conteaza insa cum spunea si ea " decat sa fiu in gloata mai bine ma feresc pentru a-mi fi bine"

Da........nu trebuie cazut in "nesimtire" uitand de efectul important al unui aspect fizic decent, adica sanatatea, dar nu facand din "unelte" ( antrenament, dieta ) obsesie caci cu greu aspectul benefic al acestora il mai poti controla in a vedea totul pe termen lung si sanatos.

Mi-a trimis si cateva poze cu peisaje fotografiate de ea in drumetiile facute ( mare pasionata de munte ), superb..avem o tara superba. Acestea sunt valorile nu cele trecatoare.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai ajuns la concluzia asta si sper sa nu o uiti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pariez ca nu stii cine isi da cu parerea :)

    Revin la maestrul Pittis care spunea "Nu conteaza cat de lung am parul / Important e cat si cum gandesc"...si cata dreptate avea...
    Ma bucur ca gandesti in felul asta si nu uita niciodata ca decat spirit gregar, mai bine "ciudat si mandru de ciudatenia ta".

    RăspundețiȘtergere