luni, 8 februarie 2010

Esti.......mai mare!!!

Vulpea cand nu ajunge la struguri spune ca sunt prea...."mari"
......pardon" acrii.


M-am cam saturat sa mi-se tot spuna din ce in ce mai des, mai ales de cei mai apropiati ca sunt mai mare, de catre oameni care habar nu au sa diferentieze masa musculara de grasimea in excess. Nu sunt vreun Coleman......sau sa am cine stie ce masa musculara, insa cu masa musculara actuala sunt multumit, intradevar nu sunt definit.......nici nu imi permite geneticul, se stie MASA MUSCULARA = SANATATE.

Decat sa fiu o punga de piele fara pic de masa musculara mai bine mai masiv. Nu vreau si nici nu am sa pot fi vreodata un subtirel care sa port mereu caramizi prin buzunare sau un rucsac plin cu pietre, sa nu ma ia vantul pe strada.

Mai bine asa :



Decat asa :
Forma mea fizica actuala este aceasta:


PS : Stiu, mai am de munca.......insa munca este pentru tot restul vietii, nu un scop anume si limitat.






























Un comentariu:

  1. Lumea nu stie si nici nu vrea sa stie sa faca diferenta intre muschi si grasime.
    Intotdeauna muschiul arata bine, chiar daca mai e grasime, dar niciodata grasimea nu arata bine.
    Si se VEDE!
    Asa sunt si eu catalogata - drept "mare, masiva, chiar grasa" . Eu stiu cum sta treaba si mai stiu ca multi dintre care ne catalogheaza asa nu-s in stare sa ridice o gantera si-o ard numai prin baruri la o tigare, zece...

    RăspundețiȘtergere