joi, 25 iunie 2009

Pentru cine...

Pentru cine, pentru ce, pana cand, de ce ?

Ma confrunt tot mai des cu astfel de intrebari ( asta de cand am adoptat un nou stil de viata ). Raspunsul meu este;
-Pentru o viata si o satanate mai buna, nimeni nu stiue cum se simte ( se simtea ) un om care era imens de peste 180 de kg , cand obosesti mergand chiar si 30-40 de metrii, cand toata lumea te priveste cu mila , zambet ironic , sau...uimire , cand nu poti respira normal.cand.....cand .... si lista ar putea continua .
- Pentru o acceptare si o "mandrie" benefica mie ( sa ma simt eu bine in corpul meu) si mai ales cand privesc pozele si uitandu-ma in oglinda sa vad rezultate din ce in ce mai bune
- Pana cand...
Eu sper si vreau si stiu ca asa va trebui sa fie pentru tot restul vietii
- De ce ....
Aceasta ultima intrebare are ca raspuns general tot ce am scris mai sus

De aceea am adoptat acest stil de viata

3 comentarii:

  1. hai ca e is prima dintre toti care iti scrie.da mie imi placea la ala cu acvariu sa las ceva comentarii.... ce facusi cu pestii omule. sanatate sanatate nimic de vis da chiar sa pescuiesti si ma manci pestii din acvariu.....pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. tot eu ,,, era vorba de acvariul vechi parca aveai pesti in el nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da..am inca acvariu, este refacut , si.... nu pestisorii nu i-am macat :))

    RăspundețiȘtergere