joi, 28 mai 2009

Michel Montignac........aberatii in realitate

Tocmai am terminat de citit cartea lui Michel Montignac " Mananc , slabesc si ma mentin " , in mare parte cred eu are dreptate cu ce spune , dar si abereaza . Din experienta stiu chiar daca ai manca orice tot " se pune " si .....da cantitatea conteaza , el negand aceasta , negand regimurile hipocalorice ( numararea aportului caloric ) .
Pentru cine vrea sa se mentina ..poate incerca dar sa nu aiba "supriza " ca in timp sa vada cantarul miscandu-se ...in sens " negativ " :D
Referitor la glucide rele cum spune el , provenind din , zahar, cartofi.....si altele are mare dreptate
Un regim sau o abordare ca simod deviata ......low-carb este " secretul" am incercat asta acum 8-9 luni , pot spune ca si in ziua de azi imi merge foarte bine asa . Caloriile in primele luni fiind calculate pentru a educa apetitul
Am descopeerit acesta prin intermediul unor amici buni si vreau sa le multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu